perjantai 7. marraskuuta 2014

Hei Rakas!

Olin aamulla tosi väsynyt huonosti nukutun yön jälkeen, mutta kun lapset olivat meneet kouluun, otin parin tunnin nokoset. Sen jälkeen olin taas energiaa täynnä. Päätin toteuttaa jotain, mitä olen ajatellut jo jonkin aikaa eli järjestellä olohuoneen uudestaan.
Kuten tiedät, järjestelytarpeeni johtuu halusta muuttaa. Haluaisin kovasti muuttaa uuteen kotiin, mutta se ei ole onnistunut, vaikka olemme monta vuotta yrittäneet sitä. Jostain syystä meidän vain pitää asua tässä. Sen takia aina vaihtelen tavaroiden paikkoja ja muita perheenjäseniä se saattaa hieman ärsyttää, koska juuri kun muut ovat oppineet missä esim. värikynät ja paperit ovat, niin kohta ne ovat uudessa paikassa. Olen vaihtanut makuuhuoneiden paikkojakin jo niin monta kertaa, että seuraavaksi meidän on nukuttava olohuoneessa, koska kaikki muut huoneet on jo käyty läpi.

Mutta tältä täällä näytti hetki sitten:


Ja sitten kun sain kaikki tavarat paikoilleen ja imuroitua niin tulos oli tälläinen:

Kyllä kultaseni, sohva on edelleen olohuoneessa ja samoin TV. Yritä tänä iltana löytää oma paikka. Nyt aloitan muiden huoneiden siivoamisen. Katsotaan mitä tulee. Ja toisaalta, olet juuri säästänyt arviolta 50 000 - 100 000 euroa, kun en ole voinut muuttaa oikeasti vaan leikisti. Tervetuloa kotiin!




1 kommentti:

  1. Rakas vaimoni,
    muutos näyttää todella hienolta ja toimivalta. Onneksi kerroit muutoksesta, muutoin en olisi kenties sitä huomannut (vitsi vitsi :) ).
    Olen ylpeä sinusta ja siitä kuinka sinulla riittää energiaa luoda ja kokeilla uutta. Uusia edullisia muutoksia odotellen ...

    VastaaPoista